Nieuws

Jan, Jans en de kinderen 41

Nummer 41Het 41e deel van Jan, Jans en de kinderen is op 3 april uitgekomen en is nu Voor 4,95 euro te koop in de meeste boekenwinkels! Lees de nieuwe avonturen van Catootje, Jeroentje en de rest van het gezin.

Onderaan de pagina kun je reageren

Reacties

Aantal reacties: 28
Op deze plaats kunnen jullie je mening geven over het nieuwe album.

Naam: Jeroen - Datum: 07.04.2008 16:41
Ik vond hem geweldig. Vrijdag heb ik hem gekocht, zaterdag pas de tijd gehad om hem te lezen! Maar heb geen moeite gedaan hem aan de kant te leggen. Alle nummers van Jan, Jans en de kinderen zijn mooi en deze hoort ook zeker bij een echte verzameling! ;)

Naam: Sandra - Datum: 08.04.2008 19:36
Ik heb het zaterdag gelezen. geweldig gewoon! Ik ben nog maar 11 jaar maar ik ben er echt helemaal fan van. Jammer wel dat ze maar 2x in het jaar uitkomen. maar ik heb zeker respect voor Studio Jan Kruis! Ik wacht al met smart op 42!

Naam: Jakob - Datum: 13.04.2008 09:49
Ik vind hem nogmaals fantastisch! Ik vind die strip met Opa bij de Kassa echt leuk! "U mag wel even voor hoor"! zei een vrouw. Komt er een nog een hele Kar achteraan van Moeps! Ik verheug me al zo op 42! Ik kwam Zaterdag in de winkel en ik dacht: Yes! Hij is er! Ik liep er direct naartoe naar de Kassa! Ik heb al heel wat stripalbums van Jan Jans en de Kinderen! Ik vind deze voorkant ook zo leuk! Dat Jeroentje en Catootje eraf vliegen omdat de trampoline nog niet klaar is! Jan Jans en de Kinderen is van alle tijden en worden Nooooit saai! Ik hoop dat er nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel albums worden gemaakt! Studio Jan Kruis: Ga zo door!

Naam: Jakob - Datum: 13.04.2008 10:23
Ik moet hem nog kopen maar ga het zeker wel doen! Hij lijkt me net als alle andere delen G-E-W-E-L-D-I-G! :D

Naam: Jan, Jans en de kinderen fan! - Datum: 13.04.2008 10:46
Wat leuk zeg! Ik zit net achter de computer om de collumn van de streekweek te maken, zie ik de meningen van de site! Ik zal het jan morgen wel laten zien! Doei

Naam: Jans Tromp - Datum: 13.04.2008 11:07
Inderdaad een mooie site! De maker verdient zeker wel wat! De meningen zijn erg aardig! Dank Jullie wel!

Naam: Jan Tromp - Datum: 14.04.2008 15:49
Ik (18) wil zelf ook wat kwijt over het nieuwe album: Heel Leuk! Echt waar. Jan Jans en de Kinderen is echt geen tijd verdrijf! Al sinds mijn 8de lees ik de albums trouw. Ik herrinner me nog dat mijn moeder de Libelle kocht. Ik keek er altijd even in! Zo Leuk! Ik heb bijna alle albums al, Alleen nog album 39. Ik heb een spreekbeurt gehouden over Jan Jans en de Kinderen. Ik kreeg een 9,5! Ik ben daar dus heel blij mee! Wat me opvalt is dat Jan Jans en de Kinderen nooit uit is! Al sinds 1970 niet. Ze gaan altijd met de mode mee. Ik vind zelf het stripje in album 38 leuk dat de huisdieren aan een te kort aan S*ks praatten. Ik heb dat * neer gezet omdat ik het voor de mensen die dit lezen discriminerend vind. Ookal vind ik het wel jammer dat de Jan Jans en de kinderen maar 2 keer in het jaar uitkomen. Ik begrijp dat het ook heel veel inspanning in zich krijgt. Er zijn al super veel strips getekend. Eerst gaan ze wat bedenken, daarna maken ze het, Kleuren ze het in en moeten ze het publiceren! Ik vind de gesprekken van Rode Kater, Loedertje en Lotje ook ze leuk! Ze hebben gewoon wat inzich wat er voor zorgt dat je moet lachen! Van Jan moet ik ook veel Lachen, Maar ook om Catootje. Ze maakt van die leuke dingen mee. Ookal ben je nog maar 9 en 10. Van Karlijn houdt ik ook. Het stripje dat ze om 23.30 uur thuis moet zijn en dat om 24.00 uur Jan haar gaat zoeken in dat buurthuis. Komt hij zelf een oude vriend daar tegen. Zegt Karlijn zo van "Pap, wij gaan". Niks daarvan zegt hij dan. Zo laat mag je niet over straat, wacht maar tot ik klaar ben! Ik zie nu zelf dat ik al bijna een kwartier bezig ben om dit te typen, Wo! Ik hoop dat jullie het met me eens zijn! Jan Jans en de Kinderen zijn tijdloos! Ik houdt van ze! Jon Kroos, 18

Naam: Jop - Datum: 14.04.2008 16:54
ik heb hem nog niet, maar hopelijk hebben we hem heel snel. @Jop: leuk stukje, en leuke spreekbeurt. En ik vind Catootje ook altijd grappig

Naam: J - Datum: 18.04.2008 21:16
ik vind hem echt top hij is zo grappig en ik heb ook nog een heel dik album van ze. die is ook kijgaaf wie heeft die ook ???

Naam: anoniem - Datum: 19.04.2008 10:11
ik ben echt SUPPER blij dat hij er weeer is !! ik heb hem gister gekocht ik vind het zo jammer om snel te lezen want dan is die zo weeer uit IK BEENN SUPPER HAPPY

Naam: - Datum: 19.04.2008 11:14
haaaaa Kei leuk boek!! ik heb hem ook !!!:):):)

Naam: JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ - Datum: 20.04.2008 18:48
ik heb hem nog niet gekocht maar aan deze reacties te zien is ie heeeeel erg leuk (dus ik ga hem zeker weten kopen) ik wou nog ff zeggen dat dit een hele leuke site is en ja, voor de rest heb ik een vraag is jan kruis dood ?? want volgens mij maakt hij de tekeningen niet meer zelf. want dat doet studio jan kruis toch? nou doei groetjes

Naam: bibi - Datum: 21.04.2008 20:00
ik moet eerlijk zeggen ik vind jan jans en de kinderen de leukste strips ever maar die van studio jan kruis ietsiepietsie minder (sorry) maar ze zijn nog steeds heel leuk hoor!! doei later

Naam: kiara - Datum: 21.04.2008 20:02
nu weet ik dat hij niet dood is maar met pensioen. dussss,ja

Naam: bibi - Datum: 21.04.2008 20:06
doei later

Naam: bibi - Datum: 21.04.2008 20:07
jo

Naam: jo - Datum: 21.04.2008 20:07
I LOVE IT!! Echt super geweldig!

Naam: <3 - Datum: 21.04.2008 21:27
FANTASTICOOOO

Naam: IT'S ME. - Datum: 28.04.2008 11:59
ik heb al zeker 24 stripboeken van jan jans en de kinderen

Naam: - Datum: 30.04.2008 10:59
en ik vond ze super

Naam: - Datum: 30.04.2008 11:01
jan jans en de kinderen is echt SUPER LEUK ik heb deel 41 al uit! die was echt SUPER SUPER leuk!!!!

Naam: - Datum: 06.05.2008 16:06
Ja, ik heb hem als cadeautje gekocht, maar stiekem al zelf gelezen!!!!!! Hij was net als alle andere delen gewoon weer super!!! En kiara, ik ben het met je eens dat die van Jan Kruis net iets leuker zijn. Maar ook studio Jan Kruis doet het heel leuk!!

Naam: Florieke - Datum: 09.05.2008 21:22
hij was geweldig ik heb hem in een keer uit gelezen en ik vond de leukste strip circus jeroenie hahahaha het is de leukste strip van allemaal ik lach me dood toen die van de trampoline viel catootje zo hahahaha doei groetjes dylankuijpers 8jaar

Naam: dylankuijpers - Datum: 11.05.2008 13:41
dankje florieke!!! ik heb hem net gelezen en hij was Super~!

Naam: kiara - Datum: 13.05.2008 19:27
Het leuke aan de de strip is dat je , als je alle uitgegeven strips leest, de tijden ziet veranderen. Het is voor mij net een film van mijn jeugd (in de oudere strips) en het heden( voor de nieuwere strips). Leuk om te lezen.

Naam: Wijnand - Datum: 26.05.2008 00:31
Het leuke aan de de strip is dat je , als je alle uitgegeven strips leest, de tijden ziet veranderen. Het is voor mij net een film van mijn jeugd (in de oudere strips) en het heden( voor de nieuwere strips). Leuk om te lezen.

Naam: Wijnand - Datum: 26.05.2008 00:31
Top, kan niet wachten tot de volgende er weer is!

Naam: Julie - Datum: 27.05.2008 21:08