Forum

Jan, Jans en de kinderen 43

Gebruikernaam:    Wachtwoord:    
Beheerder
04 april 2009 14:46

Het 43ste album van Jan, Jans en de kinderen ligt in de winkel! Lees de nieuwste avonturen van Catootje, Jeroentje en de rest van het gezin. Voor 4,95 euro te koop in de meeste boekenwinkels. Veel leesplezier!

Geef hier je mening over dit nieuwe album!

Re: Jan, Jans en de kinderen 43
05 april 2009 14:46

ik vind het een superleuk album, maar wel jammer dat er een zo'n tekenaar bij zit die niet zo heel mooi kan tekenen(vind ik) en dat ziet er dan zo houterig uit.

Maar verder wel superleuk!!!!Lachen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/04/2009 15:28 door Lindy.

05 april 2009 17:14

Leuk album, net als de rest ;)

Heb hem vandaag gekocht (jep, koopzondag :) ) en ben hem vrijwel meteen gaan lezen. Dus meteen uit.

Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de covers van 42 en 43 ooit al eens in de albums hebben gestaan in een strip?

06 april 2009 18:05

ja! dat is mij ookopgevallen, ik dacht al dat ik wel niet de enige zou zijn die dat gezien had, want er schrijven ook zo veel JJK kenners op dit forum. aande enekant vind ik het wel jammer dat het steeds een andere oude strip is, want soms was het ook gewoon wel lek en vernieuwend als er iets nieuw verzonnen op stond. maar dit is ook wel leuk hoor!Lachen

Beheerder
06 april 2009 18:14

Tja...

Misschien zijn ze zo druk met de specials dat ze geen tijd meer hadden voor iets nieuws? Tong uitsteken

Ik ben trouwens wel benieuwd wat je bedoelt met die tekenaar die niet zo mooi tekent (ik heb het album nog niet)
Kun je eens iets scannen? Onschuldig

07 april 2009 15:27

ik weet niet of ik dat kan, maar als je het album krijgt, dan moet je anders eens op deze pagina's kijken want die bedoel ik vooral omdat het dan nauwelijks te herkennen is dat het echt JJK zijn:    10,19,21,maar het ergst 39, want dat ziet er echr zoooooo anders uit!

het kan ook zijn dat het mij alleen maar opvalt, maar tochSchamen

07 april 2009 18:41

Ik vind het wel meevallen, heel eerlijk gezegd. Maar wat betreft blz. 39, heb je gelijk. Ik las deze strip een paar weken geleden in de Libelle (even een boekhandel ingelopen :p) en zag de strip. Het eerste wat ik toen dacht was: is dit wel Jan, Jans en de kinderen? Maar ja, dus... Dat is ook de minst mooie strip die erin zit, hoewel hij verder wel leuk is.

Hij is trouwens getekend door Peter Wijenberg. Best raar, want zijn andere tekeningen zijn wel goed gelukt... Ach tja, volgende keer beter :)

08 april 2009 19:32

hij is echt superleuk!!
maar de voorkant kwam me wel bekend voor van een eerderen strip.

Naam:

Je e-mailadres:

Onderwerp:

Spambeveiliging:

Voer de code op het plaatje hieronder in het invoerveld beneden in.
Dit is nodig om spam in het forum tegen te gaan.
Als je de code niet kunt lezen, gok dan.
Als je een fout maakt, dan krijg je een andere afbeelding met een code.

Als je je registreert en ingelogd bent, hoef je geen codes meer over te typen.

CAPTCHA
Bericht:

Dit forum maakt gebruik van het Phorum systeem.