Forum

Uitleg over het forum

Gebruikernaam:    Wachtwoord:    
Beheerder
Uitleg over het forum
02 september 2008 13:45

Welkom op het Jan, Jans en de kinderen forum!
Voel je vrij en open gewoon een nieuw onderwerp!
Hieronder kun je lezen hoe alles werkt.

Registreren
Als je je registreert, dan kun je nieuwe onderwerpen openen, reageren en een avatar (klein plaatje, zie links onder mijn naam) uploaden. Ook hoef je dan geen codes meer over te typen bij het reageren.
Je kunt je registreren door rechtsboven te klikken op [ Registreer een nieuw account ]. Als je alles hebt ingevuld en op versturen hebt geklikt, dan krijg je een mail. Klik op de eerste link in de mail om je aanmelding te bevestigen. Hierna kun je inloggen.

Je e-mail adres wordt alleen gebruikt om je een mailtje te sturen als iemand reageert op een bericht van jou. Verder zal niemand je e-mail adres kunnen zien.

Inloggen
Inloggen doe je door rechtsboven in de vakjes je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen en op [ Inloggen ] te klikken. Nu kun je berichten schrijven en je profiel aanpassen.

Een onderwerp openen (alleen als je ingelogd bent)
Als je over een nieuw onderwerp wilt praten, dan klik je op de blauwe knop [ Nieuw onderwerp ]. Je naam is al ingevuld. Daaronder kun je je bericht typen. Om een smiley in te voegen klik je op de smiley en kiest er één.
Als je een mailtje wilt krijgen op het moment dat iemand reageert op jouw bericht, laat dan het vinkje staan bij [ Mail mij als iemand reageert ].
Klik nu op [ Bericht posten ] om het bericht te versturen!

Reageren
Om te reageren in een discussie kun je het formulier onderaan de pagina invullen. Je naam is al ingevuld. Daaronder kun je je bericht typen. Om een smiley in te voegen klik je op de smiley en kiest er één.
Als je een mailtje wilt krijgen op het moment dat iemand reageert op jouw bericht, laat dan het vinkje staan bij [ Mail mij als iemand reageert ].
Klik nu op [ Bericht posten ] om het bericht te versturen!

Avatar (klein plaatje bij je naam) uploaden
Als je ook zo'n leuk plaatje bij je naam wilt, dan kun je dat instellen in je profiel. Klik daarvoor op [ Mijn profiel ]. In het menu dat je links ziet klik je op [ Avatar kiezen ]. Klik op [ Bladeren... ] om een avatar te kiezen op je computer. Klik vervolgens op versturen. Nu moet je nog klikken op het bolletje links van het plaatje zodat er een stip in staat. Klik op [ Wijzigingen opslaan ] en je avatar is ingesteld!

Meer hulp nodig?
Klik dan gewoon op [ Nieuw onderwerp ] en stel je vraag!

Veel plezier op het forum! Lachen

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/11/2008 08:49 door Jeroen.

Dit onderwerp is gesloten.

Dit forum maakt gebruik van het Phorum systeem.