Forum

Leukste strip van Jan, Jans en de kinderen?

Gebruikernaam:    Wachtwoord:    
Leukste strip van Jan, Jans en de kinderen?
09 mei 2009 14:06

Ik heb nog geen topic met dit onderwerp gezien, dus bij dezen.

Er zijn natuurlijk heel veel strips van ons bekendste Nederlandse gezin. Maar mijn vraag is: welke strip blijft jullie altijd bij? En waarom? Het zou leuk zijn als je er ook even bij vermeldt in wel album en op welke bladzijde de strip staat Schamen

Mijn eigen favoriet zijn er eigenlijk een paar:

1. Boek 9, blz. 46. Jan en Jans zijn de zestig al gepasseerd
 en ook hun dochters hebben allebei kinderen. Wat ik zo leuk vind aan de strip, is dat het zich afspeeld in 2000. Jan Kruis had waarschijnlijk niet verwacht dat zijn strips het zo goed zouden doen. En je ziet hoe hun leven er op latere leeftijd uitziet.
2. Boek 12, blz. 45. De president directeur komt bij de Trompjes op bezoek en Jans is vergeten wc-papier in huis te halen. Dit zorgt voor hilarische taferelen. Iedere keer als ik deze strip lees, lig ik weer in een deukLachen
3. Boek 14, blz 26. Jans is zelf aan het experimenteren geslagen met groene rijst en chocoladepudding. Catootje ziet er echter andere dingen in. Zelf moet ik nu altijd aan dit stripje denken als er chocoladevla op tafel staat Onschuldig Geweldig hilarisch!

Ik ben benieuwd naar jullie favoriete strips Schamen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/04/2010 18:33 door S@ndr@.

Re: Leukste strip van Jan, Jans en de kinderen?
15 mei 2009 20:19

heej s@ndr@

ja die 1e waar jij het over had in 2000

heb ik ook gelezen. ijgenlijk kan ik niet egt kiezen.

ik heb zoveel strips over jan jans en de kinderen ge

lezen! Huilen duss...

Beheerder
15 mei 2009 22:14

Welke strip ik het leukst vind?

De strip dat Jan en Jans op bezoek gaan bij Ursula. Jans vindt het maar niks en Jan geeft steeds complimentjes aan Ursula. Op de terugweg is Jans het zat en gooit ze Jan in het water Lachen

Ik weet even niet meer in welk album hij staat...

21 mei 2009 16:18

S@andr@  nummer 3 (bij jou lijstje Lachen) vindt ik ook echt te gek!!!

zo leuk!!!!!!

ben
01 oktober 2009 16:52

Dat jan ziek is ,en dat iedereen langs komt met een alcoholische versnapering om hem beter te maken,einde van de strip is jan beter maar........... stom dronken.
Weet niet welk album nr,maar moet weer lachen als ik er aandenk,super.

13 november 2009 09:28

De strip van Sint-pannekoek is wel heel gaaf. Maar ze zijn eigenlijk allemaal leuk, behalve de strips van de rode kater.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/11/2009 09:29 door Sikko.

28 december 2009 15:24

Er zijn inderdaad zoveel leuk strips van Jan, Jans!

Ik ben het ermee eens: ik vind de laatste van boek 9 een van de leuksten. Ook vind ik de vervolgstrips heel leuk! Bijvoorbeeld als Jans verliefd wordt op haar pianoleraar Jean-Pierre, dat is een geweldig album! En ik ben heel erg fan van het boek waarin Jans zwanger is van Gertje, album 23 is dat volgens mij, en het album daaropvolgend. ;-)Daarin is Jans dus zwanger van Gertje en je ziet alle voorbereidingen die ze treffen, de zwangerschapsgym, bezoek aan de gynachologe, en de bevalling zelf natuurlijk! Album 24 is ook geniaal, want dan krijgen ze een hulp in het huishouden: Zwaantje. Even later komt Moeps ook als hulp in het huishouden werken! Geweldig. :-)

Wielleke

03 mei 2011 18:54

alles ik kan niet kiezen jan jans en de kinderen is zo leuk :-D:-O

Naam:

Je e-mailadres:

Onderwerp:

Spambeveiliging:

Voer de code op het plaatje hieronder in het invoerveld beneden in.
Dit is nodig om spam in het forum tegen te gaan.
Als je de code niet kunt lezen, gok dan.
Als je een fout maakt, dan krijg je een andere afbeelding met een code.

Als je je registreert en ingelogd bent, hoef je geen codes meer over te typen.

CAPTCHA
Bericht:

Dit forum maakt gebruik van het Phorum systeem.