Forum

Leukste strip van Jan, Jans en de kinderen?

Gebruikernaam:    Wachtwoord:    
Re: Leukste strip van Jan, Jans en de kinderen?
07 mei 2013 13:56

de strip dat catootje allemaal grapjes aan jan vertelt terwijl hij de krant wil lezen. bij het laatste grapje over waarom een molenaar als hij opstaat door een raampje kijkt roept jan heel boos en hard omdat hij niet door de muur kan kijken. catootje zegt dan ''Gossie in een keer goed.'' echt heel grappig. Hij staat in de eerste 5 albums maar ik weet niet precies waar want ik heb zo'n bundel. en die dat catootje achter de bank zit en jan napraat en dat jan het zat worden heel hard catootje roept maar catootje doet even later hetzelfde. Volgens mij ztaat deze ook in een van de eerste 5.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/05/2013 13:58 door weet ik t.

25 mei 2013 09:55

Hoi S@ndr@

Ja,die uit album 9 is leuk he? Ik heb alle boekjes van 1 tot en met 24 compleet. En ikben bezig om de andere te sparen. Ik vind album 23 leuk als Jans zwanger iss van Gertje. Ook album 10 vindik erg leuk!!!

Gr.Kiki

25 mei 2013 09:58

Ik vind album 9 bladzijde 39 ook heel leuk!!!!

Esther
29 juni 2013 12:06

In album 49, bladzijde 13 staat een stripje over oudjaarsdag.
Jeroentje wil graag nieuwjaar vieren bij Catootje omdat zijn vader naar het ziekenhuis is door een vuurwerkongeluk. Jan & Jans schrikken zich een hoedje. Dan begint Jeroentje uit te leggen hoe het gebeurt is. Zijn vader had een grote doos met veel vuurwerk en wilde vast wat uitproberen. Hij pakte een flinke doos lucifers, de hele doos vuurwerk en toen.... PAF....! Laat hij de doos vuurwerk uit zijn handen vallen bovenop zijn teen!

In één woord: GE-WEL-DIG!!!

04 juli 2016 20:01

Dat wil ik zo graag weten....

04 juli 2016 20:03

van die zieke Jan

07 september 2017 19:44

Dat is een aflevering uit deel 2. Die over vitale Ursulaaaaah (einduitroep Jans in die aflevering wanneer ze Jan de gracht in smijt, onvergetelijk :-D) ook trouwens. Ik heb dat album als kind al stuk gelezen. Persoonlijk blijf ik de afleveringen van de albums deel 1 tot en met 6 de scherpste vinden. Daarna treedt er m.i. de herhaling en sleet een beetje in. Maar goed, niemand is volmaakt en ik zal de laatste zijn om dat over mezelf te zeggen. 

Naam:

Je e-mailadres:

Onderwerp:

Spambeveiliging:

Voer de code op het plaatje hieronder in het invoerveld beneden in.
Dit is nodig om spam in het forum tegen te gaan.
Als je de code niet kunt lezen, gok dan.
Als je een fout maakt, dan krijg je een andere afbeelding met een code.

Als je je registreert en ingelogd bent, hoef je geen codes meer over te typen.

CAPTCHA
Bericht:

Dit forum maakt gebruik van het Phorum systeem.