Forum

Leukste strip van Jan, Jans en de kinderen?

Gebruikernaam:    Wachtwoord:    
Cara
Re: Leukste strip van Jan, Jans en de kinderen?
03 mei 2011 19:11

ik heb ook een paar:

1. Jan is pannekoeken aan het bakken en dan gaat het brandalarm af. vervolgens zit catootje alles onder de poedersuiker te strooien en gaat het alarm weer af.       2. Jan krijgt allemaal vervelende opmerkingen en dan gaan ze naar huis en als ze in bed liggen zegt hij ' Zal ik jou eens wat vertellen meneertje jij hebt misschien een mooiere vrouw maar mijn vrouw heeft een mooiere man'.                                                3. Jeroentje begint een eenmanscircus. 

Ik weet alleen niet meer in welk stripboek ze zitten:-( als iemand het weet????????

Lilian
06 mei 2011 15:05

ik vind die strips van de rode kater ook maar stom.

maar alle andere strips vind ik echt super leuk.

vooral die strip dat catootje helemaal in een deuk liggen van een of andere mop:-(

13 november 2012 19:21

jullie stripo ik echt heel cool:-D:-D:-D:-D:-D:-D

13 november 2012 19:22

ik vin die van dat jeroentje steets zeg poep in je....:-D:-D:-D

16 november 2012 16:43

:-D Ik vind die strip van het leukst van die ene keer dat catootje een soort van koningin is ...??? Een koningskind of zo (A) bij 1voudige mensen8-)

Cara
17 november 2012 14:44

Nog een die ik echt helemaal geweldig vind is Opa, Catootje en Jeroentje in de trein. gaan ze een grap uithalen iets met hoe leuk het zal zijn in groningen. De vrouw naast hun aan de conducteur is dit de trein naar Groningen? nee hoor dit is Venlo. VENLO. helemaal geweldig. lig altijd zo onwijs dubbel

Esther
06 december 2012 14:28

Reactie op Cara:

Die strip van 'mijn vrouw heeft een mooiere man' staat in deel 10, het is strip nummer 437.

Welke strips ik erg leuk vind zijn:

- Jan & Jans praten over de kerstvakantie. Jan wil naar wintersport en Jans zegt dat dan iedereen thuis komt met een gebroken been. Jan laat zien hoe je moet skiën om te zorgen dat je veilig skied en gaat op de rand van de bank staan. Op dat moment staat Jans op om een kop koffie te pakken en valt Jan van de bank. Resultaat: gebroken been. Karlijn en Catootje vragen wat er met hun vader aan de hand is. Zegt Jans: We zaten alleen maar een beetje over wintersport te praten en toen brak 'ie zijn been!  (strip 152) :-D Echt humor!!!

- En degene met de groene macaroni dat volgens Catootje net snotjes zijn. Tijdens het eten wordt er een beetje raar gepraat totdat Jan er wat van zegt. Ze eindigen met zelfgemaakte chocolade puddingkjes van Jans, die niet erg goed uit de vormpjes zijn gekomen en net op drollen lijken. Catootje zegt: "Ik zeg niks..." Op het volgende plaatje zegt ze: "Tussen haakjes... hoe is het met de grote hond van Jaap en Vera?"  Ook zo'n leuk stripje! (nummer 602)

- Of die van de muizenvalletjes. Karlijn en Catootje vinden het gemeen en vinden Jan een dierenbeul. Ze krijgen er discussie over en uiteindelijk geeft Jan toe en gooit de muizenvallen weg. Hij zegt: "Dan vreten ze de heleboel maar op, mijn best." Zegt Catootje: "en dan te bedenken dat het me weken gekost heeft voordat ze de stukjes brood kwamen halen die ik onder mijn bed gelegd heb." Dan het gezicht van Jan erbij! Echt super leuk!

Verder zijn de strips die jullie noemen ook erg leuk! Vooral die van poep aan je...! Die blijft leuk! Ik heb nu alle delen van JJ&kids verzameld en ze blijven erg leuk!

Er is weer een nieuw deel uit! Veel leesplezier!

Groetjes,
Esther

Esther
06 december 2012 14:33

Aanvulling:
De strip van de muizenvallen is nummer 223.

Ik reageerde op de reactie van Clara van 3 mei 2011 (er staan meerdere Clara's op).

Naam:

Je e-mailadres:

Onderwerp:

Spambeveiliging:

Voer de code op het plaatje hieronder in het invoerveld beneden in.
Dit is nodig om spam in het forum tegen te gaan.
Als je de code niet kunt lezen, gok dan.
Als je een fout maakt, dan krijg je een andere afbeelding met een code.

Als je je registreert en ingelogd bent, hoef je geen codes meer over te typen.

CAPTCHA
Bericht:

Dit forum maakt gebruik van het Phorum systeem.